تراز انقلاب اسلامی

ما باید زمینه ظهور را فراهم سازیم

تراز انقلاب اسلامی

ما باید زمینه ظهور را فراهم سازیم

مشخصات بلاگ
تراز انقلاب اسلامی


مبلغ استفاده از این وبلاگ 14 صلوات برای روح پاک 14 معصوم است.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

101روش یادگیری زبان انگلیسی

1.        وقتی کلمه تازه می‌آموزید تمام مشتقات آن را نیز یاد بگیرید یعنی وقتی Beautiful  را که صفت است آموختید، Beauty  و Beautifully را نیز در کنارش بیاموزید.

2.         سعی کنید بیشتر در محیطی باشید که زبان انگلیسی به کار می‌رود ( رادیو، تلویزیون و اینترنت ...)  این گونه انگلیسی بیشتر در ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ خواهد کرد و یادگیری آن بسیار آسان تر خواهد بود چون همه چیز آشنا به نظر می‌رسد محیطی باشید که زبان انگلیسی به کار می‌رود ( رادیو، تلویزیون و اینترنت ...)  این گونه انگلیسی بیشتر در ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ خواهد کرد و یادگیری آن بسیار آسان تر خواهد بود چون همه چیز آشنا به نظر می‌رسد.

3.         هر روز تمرین کنید. برای خود برنامه مطالعه بریزید و طبق آن پیش بروید برای خود برنامه مطالعه بریزید و طبق آن پیش بروید.

4.        اصطلاحات یا همان Idiom ها سخت ترین موارد برای یادگیری در زبان انگلیسی می‌باشند. از آنها نترسید و تلاش کنید تا می توانید در مکالمات از اصطلاحات استفاده کنید تا انگلیسی تان جذاب تر و طبیعی تر باشد و تلاش کنید تا می توانید در مکالمات از اصطلاحات استفاده کنید تا انگلیسی تان جذاب تر و طبیعی تر باشد.

5.        خانواده و دوستان خود را از برنامه ای که ریخته اید مطلع سازید و از آنها بخواهید تا شما را در اجرای برنامه کمک کنند و یا حداقل در آن اختلال ایجاد نکنند خود را از برنامه ای که ریخته اید مطلع سازید

  • yaran ardabili